Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analyse der unternehmensexternen Kommunikation am Beispiel der Firmen Česká pošta, s. p. und Deutsche Post AG
(Mária HELLEBRANDOVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//e7c26c// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analyse des tschechischen und deutschen Marktes für Biokosmetik
(Michaela HRABINOVÁ)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//kiunjl// | Filologie / Němčina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analyse der Zufriedenheit der Klienten der Gesellschaft Lázně Luhačovice, a.s.
(Radek Naňák)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//haw30u// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analyse der Marketingkommunikation zur optimalen Positionierung der Marke eines ausgewählten Unternehmens
(Michal Ťavoda)2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ch9qd8// | Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma