Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Internetový marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nastavení PPC kampaně pro e-shop
(Dominika Spáčilová)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8rwma6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení výkonosti PPC kampaní e-shopu Douglas.cz
(Tai Linh Nguyenová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84842 | Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv PPC kampaní na výkonnost e-shopu s produkty pro zdravý životní styl
(Marek Tomíček)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146562 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Tvorba PPC kampaní pro e-shopy a poptávkové weby
(Karel Zouhar)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//2ulfuf// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma