Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Kulturní instituceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
(Karolína Vejražková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/md6u4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Vhodné marketingové nástroje na sociálních sítích pro propagaci kulturních akcí v Brně
(Radek Lunda)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yksdo/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Kulturní aspekty mezinárodní marketingové komunikace společností L'Oréal a Oriflame
(Petra Kredatusová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44940 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kulturní a podpůrné akce projektu Světluška jako marketingový nástroj
(Kateřina Kovandová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83888 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Nové nástroje marketingové komunikace a jejich možná aplikace v kreativních a kulturních průmyslech
(Kateřina Kuthanová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54738 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Kulturní centrum Kaštan: Strategické plánování v umění s důrazem na využití současných marketingových nástrojů
(Tereza Pěchočová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gv0a1/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Kulturní rozlišnosti v marketingové komunikaci v ČR a Kanadě
(Lenka Kotková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75775 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
(Andrea Badinová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wqhzy/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie Národní galerie v Praze a Puškinova muzea v Moskvě
(Veronika Lobanova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80419 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Návrh efektivních marketingových aktivit vybrané kulturní instituce
(Andrea Badinová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/wqhzy/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma