Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
venkovní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání outdoor reklamy vybranými cílovými skupinami obyvatel České republiky
(Radim SMIČEK)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//2eewct// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ BUDOUCÍ VÝVOJ.
(Sofiia Shevchuk)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//m9r57g// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Role venkovní reklamy v ČR a její předpokládaný budoucí vývoj
(Ondřej Šoupal)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//98tfmi// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
ROLE VENKOVNÍ REKLAMY V ČR A JEJÍ PŘEDPOKLÁDANÝ VÝVOJ
(Simona Šlapáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//7rvaz3// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Autoregulace vysokoškolských studentů-dobrovolníků v době pandemie Covid-19
(Barbora Hegerová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l6zli/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství | Práce na příbuzné téma
Dopad pandemie COVID-19 na platformy sdíleného ubytování ve vybraných zemí EU
(Klára Štěpničková)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/qkxpjp/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma