Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití vůně v marketingové komunikaci
(Lenka Hnátová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db9ok7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití vůně v marketingové komunikaci
(Lenka Hnátová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db9ok7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití vůně v marketingové komunikaci
(Lenka Hnátová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db9ok7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití vůně v marketingové komunikaci
(Lenka Hnátová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//db9ok7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
(David Srb)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/tkylh/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a jeho vnímání spotřebiteli v ČR
(Kateřina Bilinová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/d5mmn/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
(Justýna Lecianová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uewuw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing: význam formy prezentace produktu na rozhodování spotřebitele
(Jan Vrána)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//81cdi7// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Martin Graupner)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e93ui/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma