Theses on the same topic (having an identical keyword):
společenská, odpovědnost, firemKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv značky zdravé výživy na nákupní chování zákazníků
(Kristýna KÁROVÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//jt7njb// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů
(Petra Semíková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//1bb3mm// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
(Markéta Dömeová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//kg5ly0// | Bakalářské programy (Bc.) / | Theses on a related topic
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
(Tereza Bagarová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//9pmsmo// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
(Maksym Zaruba)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vmvocb// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele vůči značce Felix
(Thi Kim Anh Nguyenová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90328 | Management / | Theses on a related topic
Vliv instore komunikace značek na nákupní chování spotřebitele
(Tomáš Děd)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75834 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Theses on a related topic
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic