Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Petra Sinkulová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3szl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Martin Link)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lvuiq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
(Klára Šulcová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bnu5in// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jan Suchý)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g4v8i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
(Martin Horálek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71915 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zaváděcí marketingová kampaň uvedení letadla Legend na trh
(Lucie Smékalová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e3qcx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň na teritoriální rozvoj firmy
(Sára Stopková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcba8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Responsibilities of Marketing Managers in the FMCG Sector and the Usage of Marketing Data
(Max Ralph Carle)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91282 | International Management / | Práce na příbuzné téma
How can co-creation change the FMCG marketing
(Filip Froněk)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39667 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma