Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

hyper-realita

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 19 prací)
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
 (Ananyan Ananyan)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická

https://is.vsh.cz/th/erhin/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Vliv digitalizace na marketing firmy x
 (Le Le)

2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/bhylm/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Virtuálni influenceri: analýza sociálnych sietí virtuálnej influencerky Bejby Blue
 (Tamara Garasová)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l72gi/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
 (Michal Šoulák)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
 (Daria Gross)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ezwm4u// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Kam zmizela estetika?
 (Tereza Chladová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//31coig// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Influencer marketing ve světle a stínu teorie hyper-reality
 (Daria Gross)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//ezwm4u// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Marketing a reklama ve světle a stínu teorie hyper-reality a estetiky mizení
 (Michal Šoulák)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//8rmywd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

The perception of physical appearance and attitudes towards cosmetic surgery in South Korea: A Question of sociocultural values and media exposure
 (Kristina Kolovrátková)

2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uisz5/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 19 prací)