Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brand experienceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
(Begaim Saidyldaeva)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j0ibu/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie budování hodnoty značky
(Soňa Lavičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/nvohd/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová stratégia riadenia hodnoty značky
(Karolína Takáčová)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w4ol2/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Brand building s využitím sociálních sítí
(Petr Novák)2021, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/f91hc/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
(Martina Adamíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//rabos1// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma