Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
(Jana Sošková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vyrs10// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
(Thi Nga Vo)2019, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l40nt0// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
(Jan Noháč)2020, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//s4fihy// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
(Veronika Masná)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m51ie/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků Penzionu Hřensko
(Sarah VESELOVSKÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//g6vj51// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
(Regina Dervišoska)2021, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f1lyj/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost v LovoCafé
(Šárka HAJNÁ)2024, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//4n8azs// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Spokojenost klientů s nabídkou restaurace Pod Věží
(Tereza Smužová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/iln8j/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků výrobní organizace. Kano model.
(Petr Coufal)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//ajc6f0// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma