Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
PapírKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Obal jako manipulátor spotřebitele pro nákup zboží
(Nikita Novitskiy)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v08p8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
NÁVRH A GRAFICKÉ ŘEŠENÍ OBALU, PROPAGAČNÍCH TISKOVIN A UŽIVATELSKÉ PŘÍRUČKY PRODUKTU NA ZÁKLADĚ VLASTNÍHO VÝBĚRU ekologický obal
(Anna DANIŠOVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//fslfga// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
(Daniela Hrdličková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgrlj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Obal a etiketa produktu z pohledu neuromarketingu
(Ester Jagobová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vtczg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Algoritmus pro konvexní obal v dimenzi 3
(Lívia Moncoľová)2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/g5l36/ | Matematika / Finanční a pojistná matematika | Práce na příbuzné téma
Obal ako súčasť corporate identity a jeho analýza u produktu Horalky značky Sedita
(Michaela Bernátová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ta1lg9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Plastový obal jako součást osobního prostoru
(Aneta OLŠAROVÁ)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//22j06y// | Výtvarná výchova pro SŠ a ZUŠ se zaměřením na vzdělávání / Výtvarná výchova pro střední školy a základní umělecké školy se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Obal jako součást environmentálně orientované nabídky - jeho důležitost z pohledu spotřebitelů
(Veronika Loudová)2023, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//vqk8np// | Ekonomika a management podniků chemického průmyslu / | Práce na příbuzné téma
Obal jako marketingový nástroj a jeho vliv na chování spotřebitele
(Šárka Lagronová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//4b8l6k// | Magisterský program (Ing.) / | Práce na příbuzné téma
Obal jako jednoznačný identifikátor konkrétního výrobku pro spotřebitele
(Veronika Hybšová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yfjj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma