Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
poezie pro děti a mládežKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Co dělá báseň uměním - nevědomý objev a sytlistický rozbor básně
(Martina Kavková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12877 | Filologie / Jazyková a literární kultura | Práce na příbuzné téma
Smetanova symfonická báseň Má vlast a její využití v poslechových hodinách HV na II. stupni ZŠ (komparace orchestrální a komorní verze)
(Pavla OLŠAROVÁ)2010, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//7fzivj// | Učitelství pro základní školy / hudební výchova-občanská výchova | Práce na příbuzné téma
Symfonická báseň Hamlet Ference Liszta
(Ludmila JOHNOVÁ)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//xq01ml// | Specializace v pedagogice / Hudební výchova se zaměřením na vzdělávání - Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání | Práce na příbuzné téma
Komparácia piesňového cyklu Vítězlavy Kaprálovej a Vladimíra Ambrosa na báseň Vítězlava Nezvala Sbohem a šáteček
(Ivana AMBRÚSOVÁ)2016, Bakalářská práce, Fakulta umění / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//gxr85i// | Hudební umění / Zpěv | Práce na příbuzné téma