Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Theses on a related topic
A Business Plan for a New Cosmetics Company
(Pavla Široká)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//o68fcv// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Návrh marketingové strategie uvedení nové značky přírodní kosmetiky na trh
(Silvie Hynčicová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//5xl8l8// | Ekonomika a management / Podnikání | Theses on a related topic
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
(Anna Oravcová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146445 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
(Kristýna Jančáková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146693 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
(Dominika Praunspergrová)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//tpnjj6// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Theses on a related topic
Potenciál přírodní kosmetiky na indonéském trhu
(Nikola ŠURÁNKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//uzfi8z// | Filologie / Indonéská studia se zaměřením na cestovní ruch | Theses on a related topic
Řízení obchodní taktiky při vstupu nového produktu na trh
(Nikola Bravencová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/pw808/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
(Sára Dimovová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146872 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic