Theses on the same topic (having an identical keyword):
brandKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vizuální a marketingová komunikace subjektu v gastro segmentu
(Pavel Štutzbart)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//sus8fl// | Vizuální tvorba / | Theses on a related topic
Marketingová a vizuální komunikace prezidentské kampaně Marka Hilšera
(Jakub Dudáček)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ixekwx// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Marketing Entry Strategy for Kerberos into East German market
(Jan Volhejn)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94288 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Dynamické vizuální identity: Analýza využití flexibilních prvků v grafickém designu
(Jakub Jonáš)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hxna7/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Obalový design a vizuální identita limonád ZON
(Markéta Rašínová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qs1zcq// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Theses on a related topic
Tvorba a design autorské učebnice
(Vendula Franková)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ioe6g/ | Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy / | Theses on a related topic
NÁVRH VIZUÁLNÍ IDENTITY VYBRANÉHO KULTURNÍHO ZAŘÍZENÍ
(Daria PETRÍKOVÁ)2023, Bakalářská práce, Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//0j2a38// | Výtvarná umění / Ilustrace a grafika, specializace Vizuální komunikace | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic