Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový výzkumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
An Analysis of Consumer Attitudes Towards Fast Food Restaurants
(Roman MURA)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tbwnk6// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
(Lysková Lysková)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/zjc7g/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů zákazníků k privátním značkám
(Jan Machalica)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/l715l/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
(Hana Mišková)2010, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/80581 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů zákazníků ke značce na trhu zdravé výživy
(Lucie Hellebrandová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146642 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitelů ke značce na trhu ciderů
(Veronika Kurtinová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152819 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů spotřebitele ke značce maloobchodního řetězce
(David Surovec)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149341 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
(Šimon BROŽ)2022, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//n54kpg// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma