Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Linda Valešová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/df161/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití online marketingu v gastronomických službách
(Lucie Kondelíková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/qy66j/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
(Dominik Tofel)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//xcx3bj// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
(Miroslav Solařík)2020, Diplomová práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//4nzlsx// | Ekonomika a management / Ekonomika a management malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
(Hana Sysová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eczbx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma