Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
FacebookKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
(Sára Dimovová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146872 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace
(Dominika Bartůňková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//cfkw2y// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Online marketing v kosmetickém průmyslu
(Lucie Plecháčová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//0wgplw// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Návrh plánu marketingové komunikace nové značky v odvětví přírodní kosmetiky na vybrané sociální síti
(Robert Osmančík)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//ri2vss// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
(Tereza Mládková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146876 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingové komunikace značek přírodní kosmetiky
(Sára Dimovová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146872 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
(Klára Portešová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151541 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
(Kateřina Klátilová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ca4gxe// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Práce na příbuzné téma
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
(Francesca Comaschi)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89825 | International Management / | Práce na příbuzné téma