Zpět na vyhledávání

Theses on the same topic (having an identical keyword):

typologie spotřebitelů

Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate

« 1 2 3 4 » (total: 33 theses)
Role of Social Media in Brand Building
 (Jannatul Ferdous)

2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/l6sj8/ | Business Management / | Theses on a related topic

Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
 (Jennifer Štrauchová)

2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic

Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
 (Peter Pavel)

2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic

Vliv životního stylu a vnímaných hodnot na spotřebitelské chování
 (Sabina Ulbrichová)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//p6ax5q// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic

Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
 (Jiří Jirsa)

2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//23s2q2// | Marketing / Marketing a obchod | Theses on a related topic

Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
 (Taisiia Petrova)

2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/149510 | Marketing / Marketingová komunikace | Theses on a related topic

Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
 (Veronika Kročilová)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic

Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
 (Karolina ŠRÁMKOVÁ)

2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//bq2y46// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic

Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
 (Tomáš Sadílek)

2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic

« 1 2 3 4 » (total: 33 theses)