Theses on the same topic (having an identical keyword):
typologie spotřebitelůKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Theses on a related topic
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
(Emmanuella Naa Komiley Tetteh)2024, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx1vfp// | Management and Marketing / | Theses on a related topic
Vliv životního stylu a vnímaných hodnot na spotřebitelské chování
(Sabina Ulbrichová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//p6ax5q// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Analýza spotřebitelského chování
(Natálie Helisová)2019, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ztdsr/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
(Jiří Jirsa)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//23s2q2// | Marketing / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
(Taisiia Petrova)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149510 | Marketing / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Zdravý životní styl a jeho dopad na spotřebitelské chování
(Kateřina Šulcová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//2y7359// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Theses on a related topic
Typologie tržního segmentu věkové skupiny 50+ a jeho zvláštnosti Komunikace vůči tržnímu segmentu 50+ v oblasti aktivní rekreace
(Karolina ŠRÁMKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bq2y46// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic