Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role of Social Media in Brand Building
(Jannatul Ferdous)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l6sj8/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Brand ako cenné nehmotné aktívum organizácie
(Peter Pavel)2013, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nrn7r/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
Vliv životního stylu a vnímaných hodnot na spotřebitelské chování
(Sabina Ulbrichová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//p6ax5q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vnímaný vliv oděvního průmyslu na životní prostředí zákazníky a analýza jejich spotřebitelského chování
(Zuzana Minarčíková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94578 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování v oblasti fastfoodů
(Jiří Jirsa)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153120 | Marketing / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
(Taisiia Petrova)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149510 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Typologie chování spotřebitelů na trhu s parfémy na základě vnímané hodnoty značky
(Veronika Kročilová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146915 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma