Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
neziskový sektor v ČRKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zhodnocení hospodaření neziskové organizace Lékaři bez hranic Czech Republic, o.p.s
(Karel Šamonil)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bhwjms// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Řízení lidských zdrojů ve studentské neziskové organizace Erasmus Student Network Czech Republic
(Martin Zapletal)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//my5yri// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Business plan for a starting NGO supporting patients suffering from Myalgic encephalomyelitis/ Chronic Fatigue Syndrome (ME/CFS) in the Czech Republic
(Petr Homolka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83646 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako nástroj vizuální komunikace malého podniku
(Daniel Slameň)2015, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//euqtgt// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
(Jiří Kyncl)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26762 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace v neziskových organizacích
(Pavla Kučerová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//17du72// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
(Vojtěch Lunga)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lc0qo/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace kulturní instituce
(Veronika Marešová)2015, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nu8k7/ | Učitelství pro střední školy / Vizuální tvorba Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma