Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
(Barbora Novotná)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//axt2yh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování značky firmy
(Alina Osmolovskaia)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l0nyc/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
(Maksym Bilousov)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87774 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Budování vizuální identity značky
(Luong Duyen Nguyenová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//ooj3ga// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Image značky Orbit na českém trhu
(Zuzana Papežová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49889 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza image regionálního rádia
(Markéta Šedová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149666 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vztah sponzoringu a image značky
(Matěj Káňa)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eii3dx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma