Theses on the same topic (having an identical keyword):
LovemarkKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Komunikačná stratégia udržateľnej značky na Instagrame
(Zuzana Kissová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83413 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Theses on a related topic
Komunikační strategie pro vznikající značku modulárního nábytku
(Patrícia Dubovská)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kfq0qo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Marketingová stratégia značky Sedita a jej vnímanie spotrebiteľmi
(Adam Kobelár)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91637 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingová stratégia značky Zovirax
(Miroslav Mráz)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45067 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Stratégia rebrandingu značky Soberano
(Lívia Božoňová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92143 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingová stratégia vybranej značky
(Pavlína Lášticová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49296 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Strategia marketingovikh kommunikatciy na praktike sovremennykh organizatcyi
(Stanislav Regusevich)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73878 | Ekonomika a management / Ekonomika predprijatija i menedžment | Theses on a related topic
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Theses on a related topic
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic