Theses on the same topic (having an identical keyword):
reklamaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Využívání sociálních sítí u generace Z
(Tereza Pochylá)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/h4pve/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Reklama a generace Z
(Pavla Majerová)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2v2nu6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv sociální reklamy na generaci Z
(Adéla Lavická)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wcz141// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vnímání reklamy spotřebiteli generace Z
(Andrea Mecerodová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//6h3au4// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
(Denisa Lainková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kcz4t0// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Generace Z – jejich hodnoty a reklama
(Denisa Lainková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kcz4t0// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Theses on a related topic