Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
budování značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
HR marketing jako součást budování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti
(Lucie Urbánková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/wxebx/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing značky Lumene
(Barbora Hudečková)2021, Bakalářská práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//w5ewqx// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Ambassador marketing značky
(Ivana Vondráková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//idr94n// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Tereza Hyšková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z4vbt/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Marketing privátních značek
(Nicole Kobrlová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yar60/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování vizuální identity značky
(Luong Duyen Nguyenová)2021, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//ooj3ga// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Sonic Branding: proces budování zvukové identity značky
(Jakob Bahmann)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//x5ejw9// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování a tvorba identity značky Lokomotiv Tuhaň
(Jaroslav Kumstát)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//qsaize// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma