Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Kateřina Pavlicová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/z4375/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
(Nikol Kajsturová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/y1jzn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
(Adéla Halouzková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/mcdi5/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
(Magomed Magomedov)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u2q1s/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu zdravotní pojišťovny
(Tereza Janečková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i605l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Mariia Smirnova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pf9yx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Klára Kyselová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nxxa0/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Monika Lipková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rm48b/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zvýšení konkurenceschopnosti farmaceutického podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
(Jakub Bína)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nhcha/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
(Barbora Flegelová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gwfvx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma