Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Tereza Malinová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vjc49/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
(Adam Klofáč)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itd1d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Postavení značky z hlediska její image na trhu
(Adéla Lebedová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dg71y/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
(Adriana Malíková)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gtgjh3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky/brandu ÚMK mezi stávajícími studenty a absolventy
(Radim Šidlovský)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//eiquic// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání brandu ÚMK mezi stávajícími mezinárodními studenty
(Dominika Bochníčková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//azqznr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání brandu ÚMK současnými studenty a absolventy kombinované formy studia
(Miloslav Matoušek)2024, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//l5u7po// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma