Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti a technická omezení marketingových kampaní v Direct Marketingu
(Jiří Doležal)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m4nmt/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Direct Marketing in the CRM Strategy
(Kamila Imanbayeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsufq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Direct marketingové kampaně využívající hlavně poštovní mailing k získávání nových zákazníků
(Karolína Krupková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w8rqn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace a targeting v direct marketingové praxi Sdružení SOS dětských vesniček
(Jana Walterová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kzd20/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv direct marketingu na loajalitu zákazníků dm drogerie
(Matyáš Štědrý)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nulqg/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
International Direct Marketing of the selected company
(Florian Kehrer)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ffpsx/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Moderní trendy direct marketingu v bankovnictví v ČR
(Lenka Leličová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/lq1oc/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
(Valeriia Kabanova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxwui/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analýza direct marketingové kampaně
(Iva Pospěchová)2009, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lmh7e/ | Ekonomika a management / Podnikové hospodářství | Práce na příbuzné téma
Optimalizace využití externího direct e-mailingu v online marketingových kampaních.
(Karel Dörner)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//yz9xpi// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma