Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
(Johanka Beránková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//o084kr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
(Sára Barošová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5k53y6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky - vybrané problémy
(Jana Petráčková)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/14787 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
(Sára Barošová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5k53y6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
(Sára Barošová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5k53y6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Branding firmy Preciosa Lighting
(Karel Samek)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//a03tiy// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Strategické budování značky Agentury Harmonie: případová studie
(Nikola Szabó)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fsdkr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace značky Footshop
(René Dang)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/u95bj/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
(Sára Barošová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5k53y6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma