Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
B2CKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
(Michaela Němcová)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/k89yz2/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
E-commerce v hotelnictví
(Táňa NEDOROSTOVÁ)2014, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//gxcrmp// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Dopad pandemie COVID-19 na chování spotřebitelů
(Anna Solničková)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gqz6nx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Elektronické obchodování B2C v ČR
(Edita HIRSCHAUOVÁ)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ltlcbv// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Elektronické obchodování B2C v České republice
(Nela BAMBOUSKOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//dic8vk// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Dlouhodobé dopady pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
(Michaela Němcová)2022, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/k89yz2/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma