Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

faktory, ovlivňující, nákupní, chování

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 12 prací)
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
 (Jiřina WEINEROVÁ)

2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

http://theses.cz/id//7qfuwv// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma

Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
 (Klára Jestřábová)

2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/mcwlr/ | Sociologie / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 12 prací)