Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Destinační management a marketing Nymburka
(Michaela Poláčková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83789 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Destinační management a marketing města Pelhřimov
(Jiří Matějka)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78966 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Destinační management a marketing cestovního ruchu města Tábor
(Ivana KOLÁŘOVÁ)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//uz4hwa// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Destinační management oblasti Český Krumlov Region
(Michal Březina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d6dm6/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
(Lenka Jungová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w1plm/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing města Brna se zacílením na zahraniční turisty
(Aneta Bahelková)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ulh6z/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Destinační marketing a management
(Jitka Kocková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21243 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Branding turistické destinace - Česká republika - v průběhu času
(Jitka Podzemská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12047/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Čečenská republika jako potenciální turistická destinace pro českou klientelu
(Natalie Kurucová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k1u4y/ | Filologie / Ruština se zaměřením na oblast firemní praxe, služeb a cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Konkurenceschopnost destinace Česká republika z pohledu destinačních společností (DMO)
(Markéta Vlasáková)2014, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z5m5l/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma