Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ZnačkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikační strategie budování a řízení hodnoty vybrané značky
(Bednář Bednář)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/svt8w/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Vybudování a strategické řízení značky
(Částka Částka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Budování a řízení vztahů společnosti s vybranou cílovou skupinou zákazníků
(Karolína Kaprová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/qdrbc/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace globální značky v národním prostředí ČR (Případová studie komunikace značky Marvel v ČR)
(Lenka Machková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uipuc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace výrobků značky G21
(Michaela Šídlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/tjd4l/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
(Tomáš Foldyna)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/vissi/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
(Eva Korinkova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wxsqp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
(Natálie Mikesková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bwqp0/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace značky na sociálních sítích
(Dominika Morawiecová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/sudtx/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma