Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Věrnostní programKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
(Tereza Hodková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nszcp/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Spokojenost zákazníků restaurace Krčma u Kellyho
(Hana Zábranská)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pf5md/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Mezilidská komunikace mezi zákazníkem a podavačem, důvěra a spokojenost zákazníků
(Veronika Jirková)2011, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zijeu/ | Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování | Práce na příbuzné téma
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
(Patrik ROUPA)2007, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qlcw6f// | Ekonomika a management / Marketing | Práce na příbuzné téma
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
(Deana Gieratová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/l3339/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Adriana Sadílková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6o47/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Renata Pithardová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iqktv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
(Kateřina Hofmanová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb25p/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Daniel Rosa)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pziat/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
(Šárka Jodlová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ek0fd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma