Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
(Jitka Koubová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/htiy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.
(Tereza Vašátková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89092 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Marketingové komunikace společnosti Bonami
(Lucie Budská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85693 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
(Aneta Danielová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gajnl/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Alena Nguyenová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89109 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
(Denisa Fořtová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85739 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Návrh na vylepšení komunikační strategie společnosti U!com v Arménii
(Siranush Hakobyan)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71799 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Theses on a related topic
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Theses on a related topic