Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

udržitelná móda

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Factors of Moving Towards a Sustainable Consumption of Fashion Products
 (Nomin BATSUURI)

2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

http://theses.cz/id//e181cf// | Regional and European Project Management / | Práce na příbuzné téma

The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
 (Selin Senyuva)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e1wbf/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
 (Daša Turská)

2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/d3zog/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma

Online impulsive buying behaviour in India
 (Swaroop Muralinathan)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma

Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
 (Juana Asamoah Buabeng)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
 (Ivana Eliášová)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
 (Lucie Růžičková)

2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
 (Emmanuel Paul Kane)

2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma

Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
 (Sruthish Sivakumar)

2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava

http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma

Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
 (Veronika Medková)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)