Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
(Lucie Křemenová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/xtq8j/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vizuálna identita kultúrnej udalosti: Festival Poznanie
(Natália Búzková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//5wd218// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybraného podniku v ČR
(Lucie Houdková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cs0c3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita vybrané organizace
(Iva Fulínová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vrklo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita ve společnosti FERMAT CZ s.r.o.
(Kateřina Pavuková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct910/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita zemědělské firmy BOTEP PLUS spol. s.r.o.
(Michaela Sajfridová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//vdizpi// | Vizuální tvorba / | Práce na příbuzné téma
Firemní identita zvolené značky
(Radka Kalábová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//aqas6c// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní identita
(Tereza Bartáková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ljydv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
(Barbora Novotná)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//axt2yh// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma