Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Produkt jako zdroj konkurenční výhody
(Jakub Kabourek)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w9xf0/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Koncept regionálních značek produktů jako nástroj podpory cestovního ruchu
(Klára Švecová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//5qebkc// | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Design obalu produktu jako nástroj přitahování pozornosti zákazníka
(Denisa Malíková)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/z12oo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
(Nikola Ježková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92688 | Management / | Práce na příbuzné téma
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
(Veronika Hejmalíčková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71145 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Značka produktu jako statusový znak mladých aktérů
(Matouš Haicl)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53620 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Značka produktu jako zdroj rolové identity
(Veronika Štanglová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71142 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Regionální produkt jako potenciál regionálního rozvoje (region Krkonoše)
(Jaroslava Krulišová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yf6r7i// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Sportovec jako marketingový nástroj výrobku
(Marie Neradová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gf8l9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement jako forma reklamy a jeho vliv na veřejnost
(Ivana Vlčková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d02ok/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma