Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Substance Painter

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 15 prací)
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
 (Ondřej Lamač)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/85762 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma

3D grafický engine pro počítačové hry
 (Martin Holas)

2006, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/c84fb/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Modern means of creating 3D graphics applications
 (Nzube Victor Okoye)

2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//fdacmr// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma

Rozšiřitelný 3D grafický engine
 (Juraj Šefara)

2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/z3wiz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
 (Pavel Dvoriak)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/80224 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
 (Matej Oravec)

2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/or7na/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
 (Jan Pařízek)

2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice

http://theses.cz/id//2btxil// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma

Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
 (Andrej Borges)

2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/n2po5/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
 (Jakub Bartišek)

2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/m01so/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma

Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
 (Martin Kovářík)

2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/xqd0v/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 15 prací)