Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Substance PainterKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Principy tvorby PC hry v Unreal Engine 5 EA
(Ondřej Lamač)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85762 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
3D grafický engine pro počítačové hry
(Martin Holas)2006, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c84fb/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Modern means of creating 3D graphics applications
(Nzube Victor Okoye)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//fdacmr// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Rozšiřitelný 3D grafický engine
(Juraj Šefara)2009, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/z3wiz/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Návrh a vývoj 3D hry pro desktop v enginu Unity – 3D Golf
(Pavel Dvoriak)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80224 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Tvorba charakteru v programu 3ds Max s důrazem na pojednání jeho povrchu
(Matej Oravec)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/or7na/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Výukový materiál pro aplikaci Autodesk 3ds Max
(Jan Pařízek)2019, Bakalářská práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//2btxil// | Informační technologie / | Práce na příbuzné téma
Tvorba srsti a vlasů v 3ds Max
(Andrej Borges)2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n2po5/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Tvorba základních modelů v 3ds Max pro zpracování v programu Mudbox
(Jakub Bartišek)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/m01so/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Tvorba postavy v Autodesk 3ds Max
(Martin Kovářík)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xqd0v/ | Informatika / Aplikovaná informatika | Práce na příbuzné téma