Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba charakteru v programech 3ds Max a Mudbox
(Josef Putík)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ug6hk/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Vybrané animační nástroje programu 3ds Max a jejich využití při tvorbě charakteru
(Martina Šebová)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cp580/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Metodika vyúky předmětu výtvarné anatomie v programu 3ds Max 8
(Jiří Schlemmer)2006, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kgs3x/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Stereoskopický výstup z programu 3ds Max
(Richard Bayer)2007, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b3wss/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Příprava 3D modelu pro 3D tisk
(Richard Stratil)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a53zr/ | Informatika / Počítačová grafika a zpracování obrazu | Práce na příbuzné téma