Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kulturní rozdíly v UX/UI designu
(Michaela Píchová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86301 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Kulturní rozdíly Singapuru perspektivou české mezinárodní firmy
(Albert Kozák)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//d3eg4v// | Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu | Práce na příbuzné téma
Potenciál obchodních vztahů mezi Českou republikou a Japonskem s ohledem na kulturní rozdíly
(Patrícia Královičová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//pjvk99// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Analýza a porovnání optimalizace materiálových nákladů mezi ŠAMB a SAVWIPL s ohledem na kulturní rozdíly
(Jaromír Kerda)2023, Bakalářská práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//v77j2z// | Podniková ekonomika a manažerská informatika / | Práce na příbuzné téma
Konfrontace s nadpřirozenem ve světě hororu: Kulturní perspektivy v japonských a amerických filmech
(Markéta Malachovská)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/tc0zt/ | Japanistika / | Práce na příbuzné téma
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
(Radek Štursa)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/owao1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů v různých kulturách
(Jana Nagyová)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nlm6u/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Kulturní rozdíly v nákupním chování Čechů a Němců
(Dominika Hortová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85865 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Využití kulturních dimenzí v marketingové komunikaci alkoholických nápojů a automobilů
(Elena Safonova)2017, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zyrg9b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediálny obraz „toho druhého“: Česi a Nemci optikou tlače
(Michaela Guldanová)2012, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k21fi/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma