Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Distanční vzděláváníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Marta Plecitá)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hbykd/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
(Marie Kršková)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l1hwx/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Hana Hadrabová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/blokh/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
(Markéta Jurčíová)2015, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b25hc/ | Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas | Práce na příbuzné téma
Význam speciálně pedagogické podpory u dětí se zrakovým znevýhodněním z pohledu speciálních pedagogů, pedagogů mateřské školy a rodičů
(Radka Janošková)2024, Rigorózní práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hal3w/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Marta Plecitá)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hbykd/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
(Hana Hadrabová)2020, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/blokh/ | Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy | Práce na příbuzné téma
Přístupy k bilingvnímu vzdělávání v době distanční výuky
(Nikola VÁCHALOVÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//b9wa0k// | Učitelství pro základní školy / AJ-ČJ | Práce na příbuzné téma
Výhody a nevýhody distanční formy vzdělávání u slabozrakých žáků
(Monika Laštovicová)2021, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB12612 | Speciální pedagogika / Výchovná práce ve speciálních zařízeních | Práce na příbuzné téma
Distanční vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na základní škole
(Kateřina BAČOVSKÁ)2022, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//3hnfgs// | Speciální pedagogika - poradenství / | Práce na příbuzné téma