Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie společnosti Pure metals, s. r. o při vstupu na B2B market
(David Čemus)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qcygj/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro segment B2B u vybraného podniku
(Eva Pinkrová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//v375xp// | Management / Marketing | Práce na příbuzné téma
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
(Olga Iogova)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nmjw8k// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
B2B Digital Marketing Strategy for DXC Technology enterprise
(Valeriia Stakhovska)2019, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5zvadh// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
B2B marketingová strategie vybraného podniku
(Ilona Jarošová)2024, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//o64v9a// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
(Lukáš Peteráč)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//k7sf5l// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingová strategie pro vstup firmy Education.cz na B2B trh
(Pavla Čermáková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//ettb6b// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro zavedení nového softwarového produktu na B2B trhu
(Jan Loska)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146643 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma