Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Geomarketing, a, geotargeting

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 13 prací)
Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
 (Ladislav HAVLŮ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mq6yea// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Návrh a využití modelů pro podporu geomarketingu v komerční sféře
 (Pavel Klika)

2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/41825 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma

Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
 (Ladislav HAVLŮ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mq6yea// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
 (Ladislav HAVLŮ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mq6yea// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
 (Ladislav HAVLŮ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mq6yea// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
 (Ladislav HAVLŮ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mq6yea// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Volně dostupná prostorová a data a jejich využití v konceptu "Smart City"
 (Anna Hradecká)

2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fr8wp/ | Geografie a kartografie / Geografická kartografie a geoinformatika | Práce na příbuzné téma

Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
 (Ladislav HAVLŮ)

2022, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//mq6yea// | Geografie / Geoinformatika a geografie | Práce na příbuzné téma

Metody hodnocení kvality Big Data a vhodnosti jejich využití
 (Tomáš Kartous)

2018, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/vxv5b/ | Geografie a kartografie / Aplikovaná geografie | Práce na příbuzné téma

Vyhledávání prostorových dat a služeb prostřednictvím konceptu OpenSearch
 (Lukáš Kocmánek)

2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/evnxi/ | Geografie a kartografie / Geografická kartografie a geoinformatika | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 13 prací)