Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediální rutinyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mediální rutiny redaktora sportovní redakce ostravského studia České televize
(Jan LUŽNÝ)2022, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//ypfaqn// | Žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Mediální rutiny zahraničního zpravodaje České televize v USA a jejich proměny v letech 1999 - 2017
(Barbora HONUSOVÁ)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//nqj2g9// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Mediální rutiny redaktorů ve zpravodajské redakci ostravského studia České televize
(Kristýna JANOŠKOVÁ)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//28xj6s// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
(Dominika Lewczyszynová)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ywict/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Investigativní žurnalistika České televize
(Lucie JEŠÁTKOVÁ)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//d7jiwx// | Mediální a komunikační studia / Mediální studia | Práce na příbuzné téma
Vliv genderu na proces dělby témat: případ regionální zpravodajské redakce České televize
(Daniela Vajbarová)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ajvcd/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Vývoj komentování hokejových přenosů na ČT Sport a O2 TV Sport od roku 2016 až do současnosti
(Petr LUZAR)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//0ezvru// | Mediální a komunikační studia / Žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Marketingové aktivity ve společnosti Telefónica O2 Czech Republic. Uvedení služby O2 TV na trh
(Helena PISKOŘOVÁ)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jzdkdb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
(Zuzana Brůhová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89782 | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza produktového mixu O2 TV ve vztahu k cílovým skupinám a návrh komunikační strategie vzhledem k těmto cílovým skupinám
(Helena PISKOŘOVÁ)2009, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//r3whxs// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma