Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
ReklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama ve farmacii
(Gabriela Modráčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s150h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Právo a etika v pojišťovnictví
(Andrea Andrlová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tsc47/ | Právní specializace / Právo v podnikání I | Práce na příbuzné téma