Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Denisa Bočková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t3ksj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Adam Goranov)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mvbo7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy v rozhlasovém a televizním vysílání
(Pavel Veselý)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qib4i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy ve vysílání veřejnoprávní a komerční televize v České republice
(Michaela Kitová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/107441 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Regulace reklamy
(Denisa Landová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a026s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior
(Alissa Kazazayeva)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z7ww9/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
(Dominik Ziegler)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92218 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of green marketing in fast fashion
(Natalia Lyskova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81356 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
(Vladyslava Molodzinovska)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82969 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma