Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Jednotný vizuální styl neziskové organizace Fénix
(Martin Talarovič)2008, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/l64br/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Jednotný vizuálny štýl spoločnosti CNI
(Zuzana Agricolová)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vm90p/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Jednotný vizuálny štýl študentského divadla na Fakulte Informatiky
(Marián Moravčík)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/w6k2g/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
(Xénia Struhárová)2015, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//g2nvpx// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Značka a jednotný vizuální systém Cukráreň Srdiečko
(Michaela Slaninková)2012, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jt9xm/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Ekaterina Ovchenkova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ew9gx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Lucie Zábranská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bzf66/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma