Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
(Monika Bátorová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qio8q2// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
(Hana Ďurajková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ab5wa/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
(Michaela Gažiová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//dscgvn// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami.
(Katarína Horáková)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//41eyr6// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Správanie spotrebiteľa pri nákupe potravín
(Zuzana Bartošková)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//z1h2yn// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Správanie spotrebiteľa na trhu s nábytkom
(Filip Rosipal)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//6xeea4// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Theses on a related topic
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
(Tatiana Bachledová)2022, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xmnp8x// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
(Filip Kavoň)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//zz4z4s// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Theses on a related topic
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Theses on a related topic
Aplikace fenoménu Fear of missing out na spotřebitele generační skupiny Z v digitálním marketingu
(Markéta Chytilová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//yysdmt// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic