Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
(Visakh Raj)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/x8pnb/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior
(Tamerlan Karimli)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v08rh/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
(Ali Karimli)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
The Significance of “No Wave” as a Post-War Popular Music Genre
(Vladimír Machaň)2007, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yguik/ | Humanitní studia / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Reality show jako nový trend televizní zábavy
(Pavlína ZAGOLOVÁ)2014, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//htpyv1// | Humanitní studia / Anglická filologie - Žurnalistika | Práce na příbuzné téma